مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجوز تأسیس ۲ درمانگاه تخصصی در شهرستان‌های بوشهر و دیر صادر شده که این مراکز در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 10 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم شعبان‌زاده صبح امروز در نشست با مسئولان واحدهای مختلف هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته هلال احمر در استان بوشهر آغاز شده اظهار داشت: در روز سفیران مهربانی از اعضای فعال استان بوشهر تقدیر می‌شود که در این راستا از اعضای نمونه به ویژه اعضای فعال درطرح نوروزی تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های هلال احمر بوشهر در این هفته افتتاح می‌شود گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجوز تأسیس دو درمانگاه تخصصی در شهرستان‌های بوشهر و دیر صادر شده که این مراکز در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در این درمانگاه‌ها پزشکان متخصص و فوق تخصص مانند زنان و زایمان، قلب، گوارش، چشم پزشکی و اطفال حضور دارند و بیماران می‌توانند از خدماتی مانند سونوگرافی، تست قلب و دستگاه‌های چشم پزشکی بهره‌مند شوند.

شعبان‌زاده تعرفه ویزیت را در این درمانگاه‌ها دولتی عنوان کرد و افزود: تمام بیمه‌ها با این مراکز طرف قرارداد هستند و می‌توانند خدمات لازم درمانی با استفاده از بیمه‌ها دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ساختمان درمانگاه شهرستان دیر فردی خیر اهدا کرده است بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر پیش از این هم با راه اندازی داروخانه و مراکز فیزیواترپی خدمات درمانی را به بیماران آغاز کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
سلام؟نیروی انسانی درمانگاه از کجا تامین میشه ؟کی افتتاح میشه؟چه زمانی نیرو می گیرید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار