رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی بزرگسالان کشور در گروه مردان اواخر شهریور ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 04 September 2016
 به گزارش تابناک به نقل از مهر؛حمیدرضا فردین‌پوراظهار داشت: در پایان مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد ۲ نشان برنز در بخش دختران و پسران برای استان کرمانشاه کسب شد.
وی افزود: با توجه به اینکه ورزشکاران اعزامی از کرمانشاه به مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور از طرح استعدادیابی گزینش شدند لذا مدال آوری چندان مورد هدف ما نبود و برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر بچه‌ها را به این مسابقات اعزام کردیم.فردین‌پور از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی بزرگسالان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و افزود: در حال فراهم نمودن تدارکات لازم جهت انجام این مهم هستیم و تلاش ما بر این است تا با حمایت فدراسیون اسپانسر مسابقات مشخص شود.
رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه ادامه داد: این مسابقات اواخر شهریور ماه امسال در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۵ خرداد کرمانشاه با حضور ورزشکاران سراسر کشور برگزار خواهد شد.وی با اشاره به انجام برخی تغییرات در بدنه هیئت دو و میدانی استان گفت: با توجه به تجارت و تخصص ارزشمند آقای حسین امیری، ایشان به عنوان نائب رئیس هیئت دو و میدانی استان در بخش آقایان معرفی شدند.
همچنین آقای نظام سلطانی نیز ریاست هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارند.فردین‌پور افزود: درب هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه به روی افراد با تجربه و دلسوز و متعهد باز است و از وجود شخصیت‌های ارزشمند استفاده خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار