رییس انجمن صنایع استان بوشهر گفت:با حمایتهای مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی بزودی ستاد دایمی ارتباط واحدهای تولیدی کالا و خدمات با صنایع،نفت ،گازو پتروشیمی در پارس جنوبی ایجاد می شود.
کد خبر: ۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 27 April 2015
تابناک بوشهر: خضر خلیلی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود:در راستای شکل گیری ارتباط بین واحدهای تولیدی استان برای ارایه خدمات و کالاهای خود نشست مشترکی بین این واحدها با مدیر عامل پارس جنوبی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: به رغم اینکه در استان بوشهر واحدهای تولیدی وخدماتی با توان بالا وجود دارد ولی تاکنون هیچگونه حمایتی در راستای خرید و استفاده از این تولیدات صورت نگرفته است.

خلیلی بیان کرد: محصولات واحدهای تولیدی این استان دارای کیفیت و قابل رقابت با محصولات سایر استانها است.

وی ادامه داد: دربین تولید کنندگان بانوان فعال نیز حضور داشته و درصدد هستیم به منظور ساماندهی این بخش کمیسیون بانوان تولید کننده و فعال اقتصادی راه اندازی کنیم.

خلیلی گفت: از ابتدای آغاز به کار پارس جنوبی هیچگونه تعاملی در زمینه استفاده از تولیدات استان برای منطقه مذکور صورت نگرفته ولی با حمایت و استقبال مدیرعامل فعلی این اتفاق در دست اقدام است.

وی بیان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان نیز با خرید از واحدهای تولیدی داخل از این فعالان حمایت کنند.

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر نیز گفت: رسانه ها می توانند بیشترین نقش را در افزایش تولیدات داخلی با معرفی آنها، انعکاس مشکلات و موانعشان داشته باشند.

سید حسین حسینی محمدی اظهار کرد:با توجه به اقدامات موثر دولت در راستای مهار تورم ما نیز در استان به دنبال ایجاد فرصت های مناسب برای واحدهای تولیدی به منظور عرضه کالاها و خدماتشان هستیم .

وی اضافه کرد: مشکلات واحدهای تولیدی فقط مالی و اعتباری نبوده بلکه برای معرفی خود و تولیداتشان نا آشنا هستند.

حسینی محمدی افزود: در نظر است دوره های آموزشی بازاریابی برای واحدهای تولیدی استان تشکیل شده تا با آشنا شدن روشهای موثر بازاریابی بتوانند در عرضه محصولات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: درراستای نشست اخیر با مسوولان پارس جنوبی انتظار می رود که از تولیدات داخل استان حمایت کنند.

حسینی محمدی بیان کرد: ظرفیت های بسیار مطلوبی در استان وجود داردکه به دلیل نبود تقاضا در بازار راکد شده اند ودر نظر است از این واحدها حمایت های لازم برای فعالیت مجدد به عمل آید.

وی ادامه داد:انتظار می رود با توجه به استقرار واحدهای تولیدی مختلف در استان مسوولان دستگاه های اجرایی به ویژه در منطقه ویژه پارس جنوبی از توان وتولیدات واحدهای تولیدی داخلی حمایت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار