خطاب بزرگواری به نمایندگان مبتدی مجلس دهم :
آقای پزشکیان هم وضعیتی بهتر از مطهری ندارد چون یک پزشک متخصص است که فقط در حوزه کاری خودش اظهار نظر کند البته چند تا خطبه نهج البلاغه و آیات قرآنی را هم از بر کرده است
کد خبر: ۲۳۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 02 June 2016

سید علی محمد بزرگواری نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی که این روزها دستش از نشست و برخاست های سیاسیون در مجلس کوتاه شده،کماکان در حال و هوای مجلس مانده و به شدت اتفاقات مجلس را زیر نظر دارد تا نشان دهد که هنوز هم می خواهد در خصوص اتفاقات اطراف خود افشاگری و روشنگری کند.

بر همین اساس همانطور که در دوره های نمایندگی خود در مجلس بدون از هیچ گونه واهمه و ملاحظه ای به بیان دیدگاه های خود می پرداخت حالا هم در خصوص اتفاقات مجلس کاملا هوشیار بوده و به همان صراحت به حملات خود به مخالفان سیاسی خود می پردازد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، در جدیدترین موضع گیری بزرگواری ،مطهری همان آقازاده ای است که با اعتبار پدرش از فتنه گران حمایت می کند و پزشکیان هم یک پزشک خوانده شده که فقط در حوزه ی پزشکی می تواند نظر دهد،لاریجانی هم که معامله گری متخصص است!

حجت‌الاسلام بزرگواری این مطالب را اینگونه در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته است:: آقای مطهری که بیشتر از آقازادگی و عنوان شهید مطهری استفاده کرده است و در دفاع از سران فتنه و فتنه گران سال ۸۸ و روزنامه نگاران معاند و کرنش در برابر امثال هاشمی رفسنجانی شهره آفاق شده است قطعا در اداره مجلس بسیار ضعیف است چون نمی تواند پاسخگوی نمایندگان قانون‌دانی باشد که به لوایح و طرح ها و ماده ها و تبصره ها اشکال وارد می کنند.

نماینده سابق کهگیلویه بزرگ افزود: آقای پزشکیان هم وضعیتی بهتر از مطهری ندارد چون یک پزشک متخصص است که فقط در حوزه کاری خودش اظهار نظر کند البته چند تا خطبه نهج البلاغه و آیات قرآنی را هم از بر کرده است و در طول ۸ سال که همکار این عزیز بودیم یکی از نمایندگان ساکت مجلس بوده اند. و امکان ضعیفی وجود دارد که بتواند پاسخگوی نمایندگان قانون دان باشد و مجلس را به خوبی اداره کند لذا در اول راه مجلس دهم باید به این نمایندگان محترم و مبتدی با این گونه انتخاب ها گفته شود "این تذهبون”

حجت الاسلام بزرگواری در پایان نوشت:البته این گونه انتخاب ها بوی یک نوع معامله گری را هم می دهد که از تخصص های آقای لاریجانی است.

به کجا می روید؟پزشکیان چند خطبه نهج البلاغه و چند آیه قران هم می داند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
جناب مبتدی بودن خودت یادت رفته ونه اینکه شما در همه چیز صاحب نظری کسی باید این نظر را بده که خودش کسی باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
حرف از چماق زدن را که در نگفتن. نابغه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
احسنا به غیرت وشجاعتت الحق که مانند اجدادت ادمهای بی مسول را رسوا میکنی
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
شما مثلا متخصصی؟! اگه بودی که انتخابت میکردن!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار