تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مسعود راستا:با توجه به صعب العبور و برفگیر بودن جاده های شهر ستان چرام تعداد چهار دستگاه جدید ماشین آلات راهداری تحویل این اداره گردید.
کد خبر: ۲۳۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 02 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،شهرستان چرام یکی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد است که با توجه به داشتن جاده های صعب العبور هر ساله در حوزه ی راه ها خصوصا در فصل های پر بارش دچار مشکلاتی در خصوص رفت و آمد می شود و علاوه بر این مشکل حوادث ناخوشایند جانی هم برای مردم این شهرستان بوجود می آید.
در همین راستا خبرنگار تابناک از مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد،در خصوص چگونگی رسیدگی به این مشکلات سئوال شد که وی در پاسخ گفت:با توجه به وجود جاده های صعب العبور در شهرستان چرام تعدادی ماشین آلات نو و با قدرت بالا در اختیار این شهرستان قرار می دهیم که انشاالله در سال فصول پربارش بتوان با استفاده از این ماشین آلات تا حدود زیادی موضوع انسداد جاده ها را برطرف نمود.
وی در خصوص احداث راهدارخانه سرفاریاب گفت اعتبار اولیه ای در این خصوص گرفته شده  است و بنا داریم این راهدارخانه را در همان جایی که برای آن از قبل مشخص شده بود احداث کنیم.
فدایی افزود:قرار است با تمام نهادهایی که به نحوی در آن منطقه نیاز به حضور خود می بینند هماهنگی کنیم و یک راهدارخانه مجهز با امکانات خوب برپا کنیم.
تحویل ماشین آلات جدید به رئیس جدید
مدیر کل راه و شهرسازی در خصوص برخی انتقادات رسانه از ایشان مبنی بر عدم حضور وی در شهرستان ها جهت بررسی مشکلات گفت:من این انتقاد را وارد نمی دانم چرا که من در مناطق حضور پیدا می کنم اما بدون از تشریفات و اطلاع مدیران بدین جهت که با مشکلات بصورت واقعی روبرو شوم و تذکرات لازم را هم به مدیران می دهم.البته بیشتر این سرکشی های من و همکارانم را کمتر رسانه ای می کنیم.
فدایی در خصوص پرونده دو نفر از شهروندان چرامی که در حادثه طسوج فوت شدند هم گفت:از وزارتخانه بازرسی فرستاده شد که وی هم به منطقه رفت و بررسی های لازم را انجام داد که تا کنون نتایج رسمی آن را اعلام نکرده است و ما هم منتظر اعلام نظر نهایی این بازرس و همکارانش هستیم.
ماشین آلات تحویل شد
پس از صحبت های چند روز پیش فدائی مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص تحویل چند دستگاه ماشین آلات مربوط به راهداری امروز مسعود راستا که چند هفته پیش مسئولیت راه و شهرسازی شهرستان چرام را به عهده گرفته است،در گفت‌وگو با  تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، گفت:با توجه به پیگیری های مکرر فرماندار محترم شهرستان چرام و همکاری خوب مدیر کل راه و شهرسازی استان ، یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر ،یکدستگاه کمپرسی و یک دستگاه نمک پاش جهت برف و یخبندان های زمستانی جاده های برفگیر شهرستان تحویل این اداره گردید که تمام تلاش خود را بکار می بندیم که به نحو احسن جهت خدمات رسانی به شهرستان از آن ها استفاده نماییم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
انشاالله که مایهوخیر وبرکت بشه,,دست گل فرماندار ومدیر کل راه وشهرسازی درد نکنه,,خسته نباشید خدمت مهندس راستا
شهروند چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
ازمدیرکل محترم تشکر میکنم.
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
انشاالله مدیر جدید همیشه موفق باشه اول کاری داره داره خوب فعالیت میکنه امیدواریم با توجه به کاردانی این مدیر کارهای خوبی برای شهرستان بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار