کد خبر: ۲۳۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 26 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون توسعه روستایی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است ، در بازدید از منطقه سردسیری طسوج در خصوص رفع مشکلات این منطقه که اصلی ترین آن موضوع جاده است صحبت هایی کرد که چندان به مذاق مردم منطقه خوش نیامد.
ابو الفضل رضوی در این دیدار شرط کمک به رفع مشکلات را تشکیل تعاونی توسط مردم عنوان کرد و در این خصوص گفت لازم است مردم در این شرکت تعاونی آورده ای داشته باشند.
معاون توسعه روستایی را در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراهی می کرد که پس از پایان بازدید در نشستی در خصوص نتایج بازدید و درخواست ها از معاون رئیس جمهور انجام گرفت.
فارس نوشت، سید موسی خادمی در نشست با معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکل مردم طسوج اقتصادی نیست، اظهار کرد: اگر دولت زیرساخت‌ها را انجام دهد، مشکلات اقتصادی آنان رفع خواهد شد چرا که اهل کار کردن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که منطقه طسوج، منطقه پر استعدادی است، عنوان داشت: بحث ساماندهی جاده طسوج از دغدغه‌های بسیار مهم مردم منطقه است که انتظار داریم مورد عنایت حضرتعالی قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه بخش زیادی از مشکل برق منطقه طسوج رفع شده است، ابراز کرد: عدم آنتن‌دهی موبایل در این منطقه نیز از مشکلاتی است که باید مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به بحث کشاورزی در منطقه طسوج، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی طرح پرورش ماهی و کانال کشاورزی نیز از خواسته‌های مردم منطقه است که امیدواریم به یک جمع‌بندی در این خصوص برسیم.

در ادامه شیرمحمد راستا نیز با بیان اینکه جاده طسوج 22 کیلومتر بوده که 6 کیلومتر آن آماده آسفالت است، خاطرنشان کرد: سال گذشته 650 میلیون از محل ماده 180 اعتبار جهت این جاده گذاشتند که متاسفانه تخصیص داده نشد.

معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: اگر مشکلات آب، برق و راه اولویت‌بندی شود و چون راه نیاز و زیرساخت منطقه هست اولویت بر جاده باشد چرا که با رفع مشکلات راه، مابقی مشکلات هم می‌توان رفع کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار