با آرای مردم اندیمشک؛
با اجازه مسوولان ، استاندار بوشهر و محمع نمایندگان آینده این استان ، خودم را نماینده پنجم بوشهر در مجلس می دانم تا بتوانم ذره ای از محبتها و دعاهای شما عزیزان را جبران کرده باشم.
کد خبر: ۱۹۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 05 March 2016
این برای چهارمین بار است که حسنوند از حوزه انتخابیه اندیمشک ردای نمایندگی برتن می کند.

آمارهای غیررسمی حاکیست، وی توانسته است حدود 30 هزار رای کسب کند.

.


وی افزود : اکنون که به لطف دعاهای خیر شما مردمان پاک ، نجیب ، ولایتمدار و شهید پرور بوشهر راهی مجلس شده ام خودم را از شما بوشهری های مهربان جدا نمی دانم و با اجازه مسوولان ، استاندار بوشهر و محمع نمایندگان آینده این استان ، خودم را نماینده پنجم بوشهر در مجلس می دانم تا بتوانم ذره ای از محبتها و دعاهای شما عزیزان را جبران کرده باشم.
به گزارش سوک ؛ فریدون حسنوند آخرین استاندار دولت احمدی نژاد از اندیمشک خوزستان به همراه هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در سال اول دولت احمدی نژاد از استان هرمزگان موفق شدند که افتخار وکالت مردم حوزه انتخابیه خود را بدست آورند هر چند که پرآور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در زمان استانداری حسنوند و سالاری موفق به راه یابی به مجلس شورای اسلامی نشد.

مردم استان بوشهر که خاطرات مشترکی از فعالیت های خستگی ناپذیر فریدون حسنوند آخرین استاندار دولت دهم دربوشهر دارند همچنان به نیکی از وی یاد می کنند و اتمام و بازگشایی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ، راه بندر بوشهر به شیف و گناوه و بزرگراه امام علی (ع) را مدیون تلاش های حسنوند در سال آخر دولت دهم می دانند که با کاهش شدید منابع مالی به دلیل تحریم ها این پروژه ها توسط وی و تیم مدیریتیش به اتمام رسید و برای خدمت به مردم استان ارائه گردید.



حال با این شرایط و پس از آن که حسنوند موفق به اخذ آراء حداکثری مردم اندیمشک برای نمایندگی آنها در مجلس شورای اسلامی شده است  گفت: اکنون که به لطف دعاهای خیر شما مردمان پاک ، نجیب ، ولایتمدار و شهید پرور بوشهر راهی مجلس شده ام خودم را از شما بوشهری های مهربان جدا نمی دانم و با اجازه مسوولان ، استاندار بوشهر و محمع نمایندگان آینده این استان ، خودم را نماینده پنجم بوشهر در مجلس می دانم تا بتوانم ذره ای از محبتها و دعاهای شما عزیزان را جبران کرده باشم.

این نوع موضع گیری حسنوند در بدو انتخاب برای پذیرش وکالت مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی که پیش از آن تجربه سه دوره نمایندگی مجلس از این حوزه  را همراه دارد نشان می دهد که وی در یک سال و اندی مسئولیت در استانداری بوشهر توانست با مردم این استان ارتباط قلبی پیدا کند به گونه ای که خود را جدا از این مردم نمی داند .

راه یابی مهندس شهریاری به مجلس دهم که افتخار داشتن دو دوره گذشته  نمایندگی مجلس را به عهده داشته است در کنار حسنوند که ضمن داشتن سه دوره تجربه در ادوار گذشته مجلس ، استانداری بوشهر را در دست داشته این فرصت بی بدیل را برای استان بوشهر هموار کرده است که در کنار تجارب این دو فرد و همراهی سه نمانیده دیگر استان که برای اولین بار بهارستان نشین بودن را تجربه می کنند می توان امیدوار بود که استان بوشهر با همکاری این نمایندگان مسیر توسعه را بپیماید به شرطی که این مجموعه بتوانند در کنار همدیگر بنشینند و بدون علایق سیاسی برای توسعه استان ولایتمدار بوشهر برنامه ریزی کند.

فریدون حسنوند آخرین استاندار بوشهر در دولت دهم بوده که در دوره های ششم، هفتم و هشتم به عنوان نماینده اندیمشک در مجلس بوده است.

همچنین خبر می رسد حسین هاشمی تختی نژاد، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اختلاف بالایی با رقیب خود در حوزه انتخابیه بندرعباس، بستک و حاجی آباد پیروزِ انتخابات شد.

گفتنی است هاشمی چندماه به عنوان سرپرست استانداری بوشهر در این استان خدمت می کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار