باقبول شکستی تلخ مقابل نیروی زمین تهران امیدهای تیم بعثت کرمانشاه برای صعودبه دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کم رنگ شد واین تیم در دو هفته پایانی تنها روی کاغذ شانس صعود دارد.
کد خبر: ۱۷۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 10 February 2016
باقبول شکستی تلخ مقابل نیروی زمین تهران امیدهای تیم بعثت کرمانشاه برای صعودبه دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کم رنگ شد واین تیم در دو هفته پایانی تنها روی کاغذ شانس صعود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و تازه تاسیس ۱۵ خرداد کرمانشاه روز تلخی برای تیم فوتبال بعثت کرمانشاه و هواداران فوتبال در این استان رقم خورد.

جایی که این تیم در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال میزبان حریف مستقیم خود برای صعود یعنی نیروی زمینی تهران بود که می توانست با پیروزی در این مسابقه بار دیگر به رده سوم جدول رسیده و جزو مثلث صعود به دور نهایی مسابقات قرار بگیرد.

حتی کسب نتیجه مساوی در این مسابقه نیز می توانست کار را به ۲ هفته پایانی کشانده و امیدهای نماینده شایسته کرمانشاه را برای صعود زنده نگه دارد، اما اینگونه نشد و دریافت ۳ گل از نیروی زمینی تهران روزی تلخ را برای هواداران بعثت رقم زد و رویای صعود را برای بازیکنان و طرفداران این تیم پایان داد.

دو تیم پیش از شروع مسابقه با ۲ اختلاف امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار داشتند و این مسئله حساسیت های بازی را دو چندان کرده بود که البته تیم قدرتمند نیروی زمینی توانست با ارائه یک بازی حساب شده ۳ بار دروازه میزبان خود را باز کند و البته بازیکنان بعثت توانستند در اوقات تلف شده یکی از گل ها را جبران کنند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود نیروی زمینی به پایان برسد و این تیم شانس خود را برای صعود به دور بعد تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

در حال حاضر و با توجه به اختلاف ۵ امتیازی دو تیم به سختی می توان شانسی برای صعود بعثت کرمانشاه در ۲ هفته پایانی متصور شد و این تیم تنها روی کاغذ برای صعود شانس خواهد داشت.

بازیکنان بعثت علی رغم تلاش خود و قرار داشتن در رده های بالایی جدول در بیشتر مقاطع فصل، اما در نهایت نتوانستند خود را جزو ۳ تیم بالایی جدول قرار دهند و بر خلاف فصل گذشته که این تیم به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال صعود کرد اما به نظر می رسد که این امر برای بعثت در این فصل دست نیافتنی خواهد بود.

با این شرایط کرمانشاه فصل آینده نیز در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نیز نماینده ای نخواهد داشت و این تلنگری است برای مسئولان که فوتبال را مورد حمایت قرار دهند و تیم هایی نظیر بعثت که سرمایه فوتبال کرمانشاه است را تنها نگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار