در پایان نظرسنجی انتخاب پرطرفدارترین تیم های حاضر در گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور توسط سایت اختصاصی این مسابقات (دی اسپرست)، تیم بعثت کرمانشاه عنوان نخست تیم گروه را کسب کرد.
کد خبر: ۱۶۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 11 January 2016
در پایان نظرسنجی انتخاب پرطرفدارترین تیم های حاضر در گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور توسط سایت اختصاصی این مسابقات (دی اسپرست)، تیم بعثت کرمانشاه عنوان نخست تیم گروه را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این نظرسنجی که 10 تیم حاضر در گروه اول شرکت داده شده بودند تیم بعثت کرمانشاه با کسب 27.43 درصد آرا، عنوان پرطرفدارترین تیم این گروه را از آن خود کرد.

تیم بعثت در حالی موفق به کسب این عنوان شد که تا 48 ساعت مانده به پایان نظرسنجی در رده چهارم قرار داشت.

پس از تیم بعثت، برق نوین شیراز با 27.7 درصد آرا و در رقابتی میلیمتری با این تیم در جایگاه دوم قرار گرفت و ملی پوشان تبریز هم با 22.36 درصد آرا سوم شد.

سه تیم بعثت کرمانشاه، برق نوین شیراز و ملی پوشان تبریز با قرار گرفتن در رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی پرطرفدارترین تیم های گروه اول به مرحله بعدی راه پیدا کردند تا پس از مشخص شدن 12 تیم پرطرفدار گروهای چهارگانه یک نظرسنجی به صورت جداگانه میان آن ها انجام گیرد تا در پایان پرطرفدارترین تیم لیگ دسته دوم فوتبال ایران مشخص شود.

این سه تیم پرطرفدار گروه اول در پایان هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به ترتیب در رده های سوم، پنجم و هفتم قرار گفته اند.

براساس این نظرسنجی که در بین تیم های گروه اول لیگ دسته دوم صورت پذیرفت تیم بعثت کرمانشاه با 27/43% در مکان نخست پر طرفدار ترین تیم های گروه اول لیگ دسته دوم قرار گرفت و عنوان پرطرفدارترین تیم گروه اول لیگ دسته دوم را از آن خود کرد و تیم های برق نوین شیراز با 27/07% و ملی پوشان تبریز با 22/36% در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم های پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس، نیروی زمینی تهران، کارون خوزستان، اکسین البرز، یاران غدیر هشتگرد و شهرداری کاشان نیز به ترتیب در رده های چهارم تا دهم ایستادند.

مسابقات فوتبال لیگ دسته دو باشگاه های کشور در چهارگروه 10 تیمی پیگیری می شود که در پایان مرحله اول از هر گروه سه تیم (جمعا 12 تیم) به دور بعد راه پیدا می کنند و در این مرحله نیز به دو گروه 6 تیمی تقسیم شده و پس از انجام مسابقات مرحله گروهی تیم های اول به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های (جام آزادگان ) راه می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار