مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با مسئول دفتر امور خارجه در غرب کشور بر عزم این اداره کل برای گسترش مراودات با استانهای همجوار در کشور عراق تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 04 January 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با مسئول دفتر امور خارجه در غرب کشور بر عزم این اداره کل برای گسترش مراودات با استانهای همجوار در کشور عراق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این دیدار که در محل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: شرایط و امکانات ورزش استان این قابلیت را فراهم کرده تا با ایجاد روابط ورزشی و فرهنگی با استانهای مرزی و همجوار عراق، سطح همکاری‌های دوجانبه را بیش از پیش گسترش دهیم.

وی با اشاره به ارتباط‌هایی که در گذشته میان هیات‌های ورزشی این استان و استانهای مرزی عراق در عرصه ورزش ایجاد شده است، اظهار کرد: در سال 92 تفاهم‌نامه ایجاد و گسترش همکاری‌های دوجانبه میان وزارت ورزش و جوانان ایران و عراق امضاء شده است و در این زمینه با هماهنگی اداره کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان پیش نویس اجرایی به منظور ساماندهی و توسعه این ارتباط ها در چارچوب تفاهم‌نامه دو کشور تهیه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با حمایت و کمک دفتر نمایندگی امور خارجه در استان کرمانشاه این امر محقق و شاهد تشکیل گروه‌های کاری مشترک بین استان کرمانشاه و استانهای همجوار کشور عراق برای ارتباط بیشتر در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و جوانان باشیم.

همچنین در این دیدار محمد فریادرس مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور با اشاره به زمینه‌های مشترک موجود برای همکاری از عزم جدی این دفتر برای ایجاد مراوادت دو سویه خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار