امام جمعه پاوه گفت: به‌شهادت رساندن شیخ نمر به برچیده شدن تشکیلات سعودی که به نام دین دست به جنایت می‌زنند، منجر می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 02 January 2016
امام جمعه پاوه گفت: به‌شهادت رساندن شیخ نمر به برچیده شدن تشکیلات سعودی که به نام دین دست به جنایت می‌زنند، منجر می‌شود.

ماموستا ملاقادر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با محکومیت اقدام دولت سعودی در اعدام شیخ نمر اظهار داشت: فقط آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلستان از این اقدام سود می‌برند زیرا اقدامی ضد وحدت و برادری میان مسلمانان است.

امام جمعه پاوه با اشاره به محکومیت این اقدام توسط ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به شهادت رساندن شیخ نمر به ضرر مسلمانان و به نفع دشمنان اسلام است و اگر به رخدادهای اخیر نگاه کنیم اکثر کارهای آل‌سعود از جمله حمایت از گروه‌های تندرو در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، لیبی اشتباه بوده است.

ماموستا قادری جنگ با کشور مسلمان یمن و اقدام امروز آل‌سعود در اعدام یک رهبر دینی را از دیگر اقدامات اشتباه عربستان دانست و بیان کرد: امیدواریم شهادت شیخ نمر سبب خاتمه رویه کنونی دولت آل‌سعود شود یا به برچیدن این تشکیلات که به نام دین دست به جنایت می‌زنند و بدترین اقدامات را علیه دین اسلام انجام می‌دهند، منجر شود.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه رسانه‌های آل‌سعود به صورت گسترده درصدد توجیه این اقدام هستند، تصریح کرد: سه هزار عالم برجسته دنیای اسلام اعم از شیعه و سنی به ملک سلیمان دیوانه نامه نوشتند و خواستار جلوگیری از اعدام شیخ نمر شدند ولی دولت سعودی بی‌توجه به درخواست علمای جهان اسلام اقدام به این کار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار