مدیر اوقاف و امور خیریه کنگاور از اجرای 25 برنامه در هفته وقف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 08 December 2015
مدیر اوقاف و امور خیریه کنگاور از اجرای 25 برنامه در هفته وقف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد رسول واحدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های وقف و ایام دهه آخر صفر کنگاور افزود: دیدار همکاران اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با ولی فقیه و امام جمعه کنگاور، نشست با اصحاب رسانه و ارائه خدمات پزشکی رایگان در امام زاده ابراهیم (ع) از جمله برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش یاوران وقف، نشست صنفی با بازاریان، همایش وقف و حوزه های علمیه، غبار روبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزادگان و قبور مطهر شهدا و برگزاری نمایشگاه هفته وقف در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) از دیگر اقدامات در راستای توسعه فرهنگ وقف است.

حجت الاسلام واحدی اظهار کرد: سنت حسنه وقف ریشه در سیره و روش پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) دارد که فرهنگ سازی و نهادینه کردن ابعاد مختلف این فریضه مهم در جامعه یکی از موثرترین راه ها برای احیای این سنت است.

مدیر اوقاف و امور خیریه کنگاور با بیان اینکه هر یک از روزهای هفته وقف با یک عنوان نامگذاری شده است بیان کرد: وقف، همدلی و همزبانی، وقف، قرآن، سنت نبوی و سیره ائمه اطهار (ع)، وقف، تجلی مودت اهل بیت (ع) با تکریم امامزادگان، وقف، علم و فناوری ونقش حوزه و دانشگاه، وقف، بانوان و مشارکت های مردمی و وقف، بهره وری موقوفات و اقتصاد مقاومتی عنوان های روزهای هفته وقف است.

18 تا 25 آذر ماه جاری با عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار