استاندار فارس با اشاره به علاقه مردم و گردشگران به بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری شیراز و دیگر شهرهای فرهنگ پرور فارس، از تغییر نیافتن زمان بازدید از این اماکن و احتمال افزایش ساعت بازدید در صورت استقبال میهمانان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 14 March 2024

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمدهادی ایمانیه پنجشنبه در حاشیه میز خدمت شهروندان مسجد امیرالمؤمنین (ع)با اشاره به تمهیدات مناسب ایجاد شده برای استقبال از میهمانان نوروزی گفت: ساعت بازدید از اماکن گردشگری شیراز و استان فارس در ایام نوروز نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه با تمهیدات انجام گرفته در صورت استقبال میهمانان، زمان بازدید قابل افزایش خواهد بود.
استاندار فارس با اشاره به مطالب منتشر شده پیرامون کاهش ساعت کاری این اماکن گفت: مردم و میهمانان استان فارس علاقه مند به حضور در اماکن تاریخی و گردشگری استان و شهر شیراز نظیر مجموعه حافظیه، سعدیه و سایر مجموعه های فرهنگی و تاریخی می باشند که دستگاه‌های خدمات رسان با میهمان نوازی پذیرای این عزیزان خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین با اعلام به میراث فرهنگی و گردشگری استان، این عزیزان نیز تمهیدات لازم برای حضور بازدیدکنندگان را فراهم کرده اند تا ضمن تسهیل برای رعایت شرایط ماه میهمانی خدا و ماه مبارک رمضان، امکان استفاده مناسب از اماکن فرهنگی و تاریخی فراهم باشد.
دکتر ایمانیه با دعوت از میهمانان نوروزی و اهالی فرهنگ برای حضور در شهر شیراز در ایام نوروز اظهار داشت: مردم میهمان‌نواز شیراز و استان فارس پذیرای میهمانان نوروزی هستند .
وی از نشست ها و هماهنگی های مستمر ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: همه مجموعه های شیراز از جمله شهرداری، اوقاف، دانشگاه شیراز و میراث فرهنگی و دیگر متولیان اماکن گردشگری، فرهنگی و تاریخی شیراز میزبان میهمانان نوروزی هستند و در ایام نوروز با محوریت این ستاد و مصوبات آن، به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

برچسب ها: گردشگری ، شیراز ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار