تابناک هرمزگان_شبكه مردمي سامان قرارگاه تغير ،تحول در نگاه حكمراني و قانون گذارى و نظارت با حمايت مردم شريف ايران اسلامى رونمايى شد. 
کد خبر: ۱۱۵۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷ 29 February 2024

به گزارش تابناک هرمزگان، علی طالبی سر ليست شبكه مردمي سامان حمايت مردم از تغيرات و تحولات كشور را منزلت و افتخار عنوان نمود و مبانى ايجاد اين جنبش حكمراني تحول گرايانه را بر مبنا و اساس تغييرات بنيادي و اساسي براى رسيدن به استانداردها و جهانى در مديريت كلان كشور و قانون گذارى بر مدل نياز و بازخورد مثبت بر شمرد.

 

 اين شبكه با تجميع تفكرات طيف هاى مختلف فرهنگى ،اجتماعى ،سياسي ،اقتصادى ميتواند بازوى قدرتمندى براى ايجاد يك جهش واقعى ملموس يكدست و قدرتمند باشد ،حذف نگاه هاى يك سو يا كم سو و بدون چالشهاي پژوهشى و بحث بر انگيز مواردى ست كه در تعيين تكليف مجلس شوراى اسلامى بايد روشن شود.

 

به گفته طالبى شبکه سامان آمده است تا سامان دهد وضعیت نابسامان، معیشتی، رفاهی، اشتغال و مسکن ملت عزیز کشور را،آمده تا به شعارهای توخالی و وعده هاى بی پشتوانه ای که چهار دهه به مردم دادند، پایان دهد و روز مرگی مدیران رانتی ونالایق، ناکارآمد، را با سر و سامان دادن به روش هاى انتخاب و گزينش افراد به مطلوبيت لازم برساند .

 

علي طالبى افزود سامان به حیات سال‌ها بی کفایتی، همه چیزدان‌های بی خبر از روندهای توسعه، بالانشین های بی خیر از وضعیت مردم پایان خواهد داد ، سامان آمده است تا نشان دهد توسعه فقط با مشارکت مردم، حمایت مردم و بهره‌گیری از توان نخبگانی و سرمایه ایرانیان است .

 

و مفاهيم ايرانى و اسلامى را پيوند واقعى دهد و كج فهمي ها و دگماتيسم هاى رايج را در هم شكندتا مدلى از حكمراني به معناى تازگى و نو بودن و بيرون زدن از جهان سوم را به هستى گيتى و جغرافياي ايران عزيزمان هديه نمايد.

 

وى گفت :سامان براى سامان بخشيدن به رويه هاى ناعادلانه ناخلف ناجوانمردانه و نگاهاى كتوله اي براى سرزمين هزار ساله و دو هزار ساله و ريشه دوانده در اعصار و انبارهاى هزار توى تاريخ آمده و مبانى و مبناى آن بر متر و معيار حركت به سرعت رعد و برق أست و نالايقى در هر سطح و پايه و عنوانى را سركوب و سرنگون خواهد نمود تا جوانى طراوت شعر و شعور و شيدايى در جاى جاى وطنمان ايران شكوفه دهد و عطر نرگس رقص باد روايت كودكان زنان جوانان ،مردان غيور كشور كهنمان با فرهنگ و تمدنًى بي همتا شود.

 

سامان بر مبناى تعادل ،تعامل و تبلور حضور مستمر در وسط ميدان سياست اقتصاد اجتماع و فرهنگ بازيگردان واقعي اجرا نظارت و تعيين و تبين قانون خواهد بود قانون مبدا و منشا همه برنامه ها خواهد بود در شبكه مردمي سامان و اتفاق بزرگ در حضور اين شبكه پوست اندازى همه جانبه در همه اركان حكمرانى ست كه چهره اى تازه و جديدى از ايران پهناور و قدرتمندم را به جهانيان نشان خواهد داد ايرانى كه پيشرو و كارامد در منطقه و دنيا در همه زمينه ها بالنده و پوياست.

انتهای پیام//

برچسب ها: انتخابات ، طالبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار