همزمان با سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان؛
تابناک هرمزگان- مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر ریاست‌جمهوری، 76 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 02 61 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 2280 نفر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 01 February 2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مسعود بارانی گفت: با اشاره به اینکه در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان شاهد مصوبات طلایی و پربرکت برای استان هرمزگان به ویژه در حوزه شیلات بوده‌ایم که از این بین می‌توان به احداث و استقرار زیستگاه‌های مصنوعی در شرق و غرب استان، شروع احداث سه مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در شهرستان های قشم، جاسک و بندرلنگه، برق رسانی به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع پرورش میگو اشاره کرد.

وی، فراهم کردن ۴ هزار و ۳۶۷ هکتار زیرساخت و بهره‌برداری از اراضی پرورش میگو در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۴۴ هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ نفر و همچنین بهره برداری از ۶۱۰۰ تن ظرفیت‌های ایجادشده پرورش ماهی در قفس با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال را از اهم پروژه‌های قابل افتتاح شیلات هرمزکان در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواند.

مدیرکل شیلات هرمزگان، برق‌رسانی به بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی پرورش میگو با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، احداث پنج هزار سازه زیستگاه مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال و تکمیل بندر صیادی گوگسر را از دیگر اهم پروژه‌های افتتاحی در سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواند.

بارانی تصریح کرد: به برکت خدمات دولت مردمی و با حمایت استانداری و سازمان شیلات ایران در مجموع ۱۸ پروژه شیلاتی در شهرستان بندرلنگه، ۱۳ پروژه شیلاتی در شهرستان قشم، ۱۳ پروژه شیلاتی در شهرستان بندرعباس، ۱۳ پروژه شیلاتی در شهرستان جاسک، هشت پروژه در شهرستان سیریک، شش پروژه در شهرستان میناب و ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب ها: شیلات هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار