سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن از 15 تا 18 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان از ساعت 15 الی 21 با حضور98 شرکت کننده از استان های اصفهان،تهران،البرز،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار می شود. مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه و رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از مهمانان ویژه این نمایشگاه تخصصی هستند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 25 December 2023
سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ 5 لغایت 8 دیماه میزبان «سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی معماری و خانه مدرن» است. جایی که فرصتی برای تمامی فعالین، دانشجویان و علاقه‌مندان در عرصه طراحی و دکوراسیون خواهد بود تا ضمن آگاهی از آخرین تحولات این صنعت و آشنایی با تولیدات و محصولات به روز با 98 شرکت‌ از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز در این عرصه آشنا شوند.

نمایشگاه اصفهان سابقه برگزاری دوره‌های موفق و متعددی از نمایشگاه‌های مرتبط را داشته است و امروز که از پس سال‌ها دانش و تجربه برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی «دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن» را در دستور کار قرار دادیم، امید داریم که تمامی مشارکت‌کنندگان خوش نام این نمایشگاه، هم‌راستا با اهداف مجموعه بهترین دستاوردها، ایده‌ها، نظرات و محصولاتشان را عرضه کنند تا شاهد رشد و توسعه روزافزون این صنعت در کشور باشیم.

سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن از 15 تا 18 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان ساعت 15 الی 21 با حضور98 شرکت کننده از استان های اصفهان،تهران،البرز،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار می شود. مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه و رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از مهمانان ویژه این نمایشگاه تخصصی هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار