جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 48 راس گوسفند فاقد مجوز حمل در مسیر انتقال به استان‌های مرزی در شهرستان دیلم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 30 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ سهام صالحی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی بی بی حکیمه (س) شهرستان دیلم بر اساس اقدامات اطلاعاتی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق از استان‌های مرکزی مطلع که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران ایستگاه بازرسی بی بی حکیمه کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن تعداد ۴۸ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه یک نفر متهم که قصد تحویل این تعداد دام به مرز‌های جنوبی کشور برای قاچاق به کشور‌های حوزه خلیج فارس را داشت دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۵ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: پلیس با ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق اعم از خرد یا کلان که قطعا تهدید کننده سلامت عموم افراد جامعه هستند برخورد می‌کند و این موضوع در این شهرستان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار