رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم در شهر بوشهر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور است.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 23 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی یکی از آرمان‌های یوم الله ۱۳ آبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر شناساندن جنایات آمریکا در ایران و جهان به نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان باید بدانند در برابر خوی استکباری آمریکا راهی جز مقابله و مقاومت ندارند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان بوشهر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۱۰۰ شهر و روستای استان بوشهر با مشارکت جوانان، نوجوانان و کودکان و دیگر قشر‌های مختلف مردم برگزار می‌شود.

جمالی با بیان اینکه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر از میدان شهید رئیسعلی دلواری به سمت میدان قدس و مصلا جمعه بوشهر شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود ادامه داد: سردار مجتبی باستان، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در مصلا جمعه به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره همبستگی با کودکان و مردم مظلوم غزه تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف، استقرار پایگاه فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع وقایع ۱۳ آبان و استکبارستیزی و همبستگی با مردم غزه و استفاده از آن در مسیر‌های راهپیمایی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز ملی است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار