امام جمعه موقت اصفهان گفت: پس از عملیات«طوفان‌الاقصی»، رییس جمهور آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی بر تقویت گُنبد آهنین تاکید کرد، اما دیگر گُنبد آهنینی برای صهیونیست‌ها باقی نمانده و هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل فرو ریخته است.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 20 October 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه در فلسطین، نشانه وحشی‌گری و شرارت این رژیم است.

وی تاکید کرد: چنانچه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهند به جنایات خود ادامه دهند سیلی به مراتب محکمتری خواهند خورد و همچنین باید به این نکته تاکید کنیم که از خون شهید حاج قاسم سلیمانی، طوفان‌الاقصی‌ها می‌رُوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی تصریح کرد: این حمله ددمنشانه سبب شهادت و صدمه دیدن شمار زیادی از زنان و کودکان و انسان‌های بی‌گناه فلسطینی شد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از هر حیوان درنده‌ای، بدتر و حشی‌تر است.

وی با بیان‌اینکه ارتکاب این جنایت همگان را در بُهت و غم فرو بُرد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته آنقدر چنین جنایاتی را انجام داده که در عمل به خوی این رژیم سفاک تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه ادامه داد: آنها در حملات اخیر خود از تجهیزات نظامی غیرمتعارف استفاده کردند که هزاران شهید و مصدوم برجا گذاشت.

خطیب جمعه اصفهان با بیان‌اینکه باید سران رژیم صهیونیستی از سوی دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند، گفت: همه ملت‌های جهان باید زمینه این محاکمه را مهیا کنند و امیدواریم خداوند شرِ جنایتکاران را به خودشان بازگرداند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار