از فردا
شهردار اصفهان گفت: فرایند انتخاب سرویس مدارس امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام می‌شود که این سامانه از فردا (یکشنبه) دوباره بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 09 September 2023

علی قاسم‌زاده اظهار کرد: با توجه به تغییر ساعات کار ادارات بر اساس مصوبه هیئت دولت که به ساعت هفت صبح بازگشته است، ساعات فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی و متروی شهر اصفهان نیز تغییر کرد.

وی با بیان اینکه بر این اساس از روز پنج شنبه هفته گذشته، مترو از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ کار خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آغاز کرد، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز سرویس‌دهی خود را از ساعت ۶:۰۰ آغاز می‌کند و تا ساعت ۲۲:۰۰ به ارائه خدمت می‌پردازد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و مهرماه هستیم و یکی از دغدغه‌های اصلی والدین و خانواده‌ها، حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس است که در این راستا امسال روال انتخاب سرویس مدارس تغییر کرده و به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی از طریق سامانه است.

وی با بیان اینکه سامانه «سفیر مهر» برای امسال انتخاب شده است که روزهای گذشته این سامانه فعال شد، خاطرنشان کرد: این سامانه چند روزی برای صحت‌سنجی و دقیق‌سازی اطلاعات بسته شد، اما دوباره از فردا _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ بازگشایی خواهد شد و خانواده‌هایی که پیش از این موفق به انتخاب سرویس برای فرزندان خود نشدند، می‌توانند از طریق این سامانه، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی که از سال ۹۹ به علت مشکلات حقوقی تعطیل شده بود، بازگشایی شده و به چرخه ترافیکی بازگشته است.

قاسم‌زاده با توصیه به خانواده‌ها برای انتخاب هرچه سریع‌تر سرویس مدرسه از طریق سامانه سفیر مهر گفت: گاهی به دلیل غفلت خانواده، سرویس مدرسه هماهنگ نمی‌شود و روزهای اول مهر به دلیل این مشکل، شاهد حجم زیاد خودروهای شخصی والدین در خیابان‌ها هستیم که امیدواریم با همت خانواده‌ها شاهد این معضل نباشیم.

وی با اشاره به خبری خوش برای شهروندان منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی که از سال ۹۹ به علت مشکلات حقوقی تعطیل شده بود، بازگشایی شد و به چرخه ترافیکی بازگشت.

شهردار اصفهان اضافه کرد: این پارکینگ طبقاتی به علت وجود مطب‌های پزشکان در محور خیابان‌های شریعتی و محتشم کاشانی از اهمیت بالایی برخوردار است، از این‌رو امیدواریم با بازگشایی دوباره آن، تردد شهروندان در این محور تسریع و تسهیل و دغدغه خانواده‌ها برای پارک خودرو رفع شود و شاهد پارک دوبل در این محور نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار