شهردار شیراز گفت: برای تشویق دانش آموزان به استفاده از قطار شهری با درخواست آموزش و پرورش دو هفته اول مهرماه دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان از مترو استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 05 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شهردار شیراز در جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش فارس با شهرداری برای آمادگی برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با بیان اینکه محوطه حدود ۸۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار شیراز آسفالت می شود گفت: ۱۵ میلیارد تومان طلب آموزش و پرورش برای کمک به رفع مشکلات مدارس مناطق کم برخوردار تا شنبه به حساب آموزش و پرورش واریز می شود همچنین تعامل و اقدامات خوبی هم برای جذب راننده سرویس مدارس صورت گرفته است .
اوگفت:تا پایان شهریور مشکلات خیابان و کوچه ها محدوده مدارس حل می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس هم در این جلسه گفت ۹۲۰ هزار دانش آموز استان فارسی در بیش از ۸ هزار واحد آموزشی در ۴۵ هزار کلاس درس از سوم مهرماه سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.
عسکری با بیان اینکه شهرداری شیراز برای رفع مشکلات مدارس با سرویس با نواحی چهارگانه آموزش و پرورش داشته جلسات متعدی برگزار کرده است افزود: امسال با عقد قرارداد با ۱۸شرکت و ثبت نام از رانندگان و تعیین نرخ سرویس‌ها با مصوبه شورای شهر و تاییدیه فرمانداری این آمادگی ایجاد شده تا امسال با مشکلات کمتری روبرو شویم .
وی ادامه داد: در سایر شهرهای استان هم این تعامل بین شهرداری و شورای اسلامی و آموزش و پرورش ایجاد شده است .
در این جلسه شهرداری شیراز و آموزش و پرورش به صورت مشترک از فرزاد باد پا قهرمان حادثه تروریستی شاهچراغ قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار