فرماندار شیراز گفت: هماهنگی لازم برای ساماندهی سرویس مدارس و استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان انجام شده است و در مهرماه امسال استفاده از مترو برای دانش آموزان در این شهر رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 17 September 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: لطف الله شیبانی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شیراز از تشکیل کارگروه پشتیبانی و تربیتی و پرورشی شورای آموزش و پرورش شهرستان با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تمامی مشکلات مربوط به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز در این کارگروه‌ها بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات مناسبی برای تعمیرات و تجهیز مدارس شهرستان شیراز نیز در نظر گرفته شده است.

فرماندار شیراز بر ثبت نام دانش آموزان بر اساس طرح آدرس و دریافت شهریه طبق قانون تاکید کرد و ادامه داد: هماهنگی لازم برای ساماندهی سرویس مدارس و استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی برای این مهم انجام شده است و در مهر ماه استفاده از مترو برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.

شیبانی، فرماندار شیراز همچنین عروج ملکوتی سردار رشید اسلام امیر زوار اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ،سرتیپ دوم پاسدار حاج محمد باقر رنجبر را تسلیت گفت.

وی ابراز داشت : این سردار دوران دفاع مقدس تمام عمر با برکت خود را در مجاهدت فی سبیل الله گذراندند و جان گرانقدر خود را در خدمت به زائرین اربعین نثار کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار