بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به احداث پایانه صادرات مواد معدنی در مجتمع بندری نگین، روند احداث این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 08 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در بازدید از مجتمع بندری نگین اظهار کرد: احداث پایانه یاد شده روند صادرات مواد معدنی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم صادراتی استان را دو چندان خواهد کرد.

وی بیان کرد: پایانه احداث مواد معدنی بیش از ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می‌شود بر اساس برنامه زمان بندی در موعد مقرر به اتمام برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: پروژه جاده دسترسی و پل مسیر مجتمع بندری نگین نیز اکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت دارد که پیش بینی شده تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به اهمیت جاده دسترسی مجتمع بندری نگین وضعیت اجرایی این جاده به صورت مستمر رصد و راهکار‌های لازم برای اجرا پرشتاب پروژه اعمال می‌شود.

وی گفت: این پروژه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی شده است که با اتمام آن، وضعیت دسترسی هم استانی‌ها به شرکت‌های محدوده مجتمع بندری نگین و جزیره شیف تسهیل می‌شود.

برچسب ها: بوشهر ، مواد معدنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار