با حضور استاندار هرمزگان ؛
تابناک هرمزگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افتتاح بخش زنان و زایمان و بخش ان آی سی بیمارستان با حضور استاندار هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 20 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دکتر غلامعلی جاودان گفت: در راستای تسهیل در خدمات زایمانی شهر جاسک و توابع پروژه ال دی آر بیمارستان خاتم الانبیا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۵۷۰ متر با سه تخت زایمانی و بخش نوزادان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان افتتاح شد.

وی عنوان کرد: پس از درخواست های تجهیزاتی توسط مردم استاندار هرمزگان یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال، تجهیزات کامل بخش نوزادان و ان آی سی یو، لاپاراسکوپی و دو عدد ونتیلاتور به ارزش یکصد میلیارد ریال از بودجه استانی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تخصیص داد.

دکتر جاودان بیان داشت: با توجه به دوری و مسافت راه مردم شهر لیردف در جهت دسترسی به متخصصین استان و همچنین کاهش هزینه های درمانی با هماهنگی با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور و موافقت در تامین هزینه و راه اندازی واحد تل مدیسین یا دوراه پزشکی با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تجهیز گردید که با حضور استاندار هرمزگان، حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ،علی مهرانی فرماندار جاسک ،دکتر احمدپورکریانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک افتتاح شد.

لازم به ذکر است با توجه به کمبود زیرساخت‌های مخابراتی و احتمال قطعی اینترنت و نیاز مبرم به فیبر نوری ، استاندار هرمزگان جهت هماهنگی و تأمین این خط نوری و ارتباط پایدار تا اواسط اسفند ماه قول مساعدت داد.

انتهای پیام//

شهر لیردف ۱۷ هزار و پانصد و بیست و یک نفر جمعیت دارد که ۱۵۳۴ نفره آن غیر ایرانی هستند.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار