با پایان روز نخست:
تابناک هرمزگان// در روز نخست بازی های فوتسال دختران کشور با پیروزی مدعیان همراه بود و تیم فوتسال هرمزگان که با تیم های مدعی تهران، آذربایجان غربی و بوشهر گروه دشواری را تشکیل دادند، بازی اول را واگذار کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 08 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:420 نفر در قالب 28 تیم فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموزی استان هرمزگان در بندرعباس حضور دارند.
وی افزود: تیمها در قالب 4 گروه چهار تیمه و 4 گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، تهران، بوشهر و آذربایجان غربی در گروه پنجم این مسابقات برای صعود کاری بس سخت و نفس گیر در پیش رو دارند.
به گفته قویدل،تیم هرمزگان در گام نخست نتواست از سد تیم خوب و مدعی تهران بگذرد و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و تا چشم به بازی های آینده داشته باشد و در دیگر بازی این گروه، دیدار دو تیم آذربایجان غربی و بوشهر با برتری 5 بر 2 بوشهر به پایان رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان داشت: در گروه اول مسابقات، تیم خراسان جنوبی در تقابل با تیم فوتسال و خراسان رضوی با نتیجه دو بر 1 شکست خورد و اردبیل نیز با نتیجه 6 بر2 از سد تیم استان گلستان گذشت.
قویدل گفت: رقابت در گروه دوم مسابقات نیز جذاب دنبال شد و خوزستان توانست یک گل از سد تیم زنجان بگذرد و تیم قم نیز در این گروه سه تیمی با استراحت روبرو شد.
مقام عالی مسابقات اضافه کرد: با آغاز دیدار دو تیم فوتسال چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، بازی های گروه سوم نیز پیگیری شد این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و شهرستانهای تهران نیز با قرعه استراحت روبرو شد.
قویدل اظهار داشت: در گروه چهارم که سه تیم فارس، گیلان و لرستان همگروه هستند، تیم فارس توانست با سه گل تیم گیلان را با شکست بدرقه کند.
وی افزود: دیدار تیم های البرز و کرمانشاه از گروه ششم مسابقات نیز پرگل آغاز شد و تیم البرز در دیدار نفس گیر و جذاب با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف خود گذشت و تیم یزد از این گروه نیز استراحت داشت.
این مسئول خاطر نشان ساخت: در گروه هفتم مسابقات نیز ابتدا تیم ایلام توانست با سه گل از سد تیم همدان بگذرد و دیدار دو تیم قزوین و کرمان با برتری یک گل به سود تیم قزوین به پایان رسید.
قویدل گفت: استان اصفهان در گروه هشت مسابقات با دو گل تیم مرکزی را پشت سر گذاشت و تیم کردستان با نتیجه 5 بر یک از سد تیم سیستان و بلوچستان گذشت.

انتهای پیام//

برچسب ها: فوتسال دختران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار