همزمان با سراسر استان اصفهان به صورت نمادین "زنگ جشن عاطفه ها" در دبیرستان متوسطه اول دخترانه عطیه اصفهان نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 03 October 2022

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار دانش آموز و ۳ هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: پویش جشن عاطفه‌ها از نیمه مردادماه آغاز و در ۳۱ شهریورماه با حضور پرشور مردم نیکوکار در پایگاه‌های امداد در سطح استان و مصلی‌های نماز جمعه تجلی یافت و امروز "زنگ جشن عاطفه ها" با همکاری آموزش و پرورش به منظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند نواخته شد.
نبی اله اله دادی ادامه داد: همه کمک‌هایی که در مدارس جمع آوری می‌شود در اختیار دانش آموزان نیازمند خود آن‌ها قرار گرفته تا بر اساس شناختی که مدیران مدارس از دانش آموزان نیازمند دارند، بین آنان توزیع شود.
وی با بیان اینکه کمک‌های اهدایی پیش از آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع شده، افزود: از ابتدای شروع این پویش تاکنون با مشارکت نیکوکاران بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی و تجهیزات مورد نیاز تحصیل این قشر، تامین و به آن‌ها اهدا شده است.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، گفت: خیران نیک اندیش برای مشارکت غیرحضوری در این پویش می‌توانند با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای نقدی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.
در سال تحصیلی جدید بیش از یک میلیون نفر دانش آموز در سطح استان آموزش حضوری خود را آغاز کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار