وزیر کشور:
وزیر کشور گفت: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده، طبق دستور رئیس جمهور سفر اربعین باید ارزان و راحت انجام شود، از این رو دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای سفر اربعین هستند.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 27 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور صبح شنبه با استقبال بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی شد.

مخبر با حضور در مرز رسمی و بین المللی خسروی، از آخرین وضعیت زیرساخت های این مرز برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بازدید کرد و با حضور در قرار گاه اربعین در جریان آمادگی این مرز برای تردد زوار اربعین حسینی قرارگرفت.

وی افزود: در تمامی مرزها و همچنین مرز خسروی امکانات خوبی برای اربعین فراهم شده، لذا از مردم می‌خواهیم ضمن مدیریت زمان سفر خود با یک برنامه‌ریزی خوب و با استفاده از امکانات به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌های مرزی عبور کنند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: طبق دستور رئیس جمهور سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود، از این رو دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای سفر اربعین هستند.

وی گفت: ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده، اما این مردم هستند که با توجه به گرمای هوا و حداقل توقف برای سفر خود برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار