دبیر انجمن مدیران صنایع بوشهر از برنامه ریزی برای معرفی مدون 100 شرکت برتر استان در حوزه های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 03 October 2015
تابناک بوشهر: خضر خلیلی درباره دلایل این برنامه و نتایج آن بر شرکت های استان گفت: ارائه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی استان در قالب یک بسته مدون، دقیق و واقعی، یکی از نیازهای اساسی صنعت استان بوشهر است. در انجمن مدیران صنایع تصمیم گرفتیم تا با بررسی وضعیت عمومی شرکت‌ها و بنگاه‌های خدماتی و تولیدی استان و لحاظ کردن معیارهای مشخص، با گزینش 100 شرکت برتر نسبت به معرفی موثر آنها در قالبیک کتابچه اقدام نمائیم. 

به گزارش تابناک بوشهر، وی در خصوص مخاطبین این کتابچه تبلیغی شرکت ها و شیوه توزیع آن افزود: مخاطب هدف این کاتالوگ، همه ادارات، نهادها، شرکت‌های بزرگ و صنایع نفت و گاز مستقر در استان و استان‌های همجوار است. این کاتالوگ که به تیراژ حداقل 5000 نسخه منتشر خواهد شد، فی الواقع یکی از ضمائم تمامی گفت‌وگوها و توافقات نهادهای بخش خصوصی و مسوولان دولتی با کارفرمایان بزرگ دولتی و غیردولتی مستقر در استان از جمله شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی و شرکت‌های وابسته به آنها خواهد بود. همچنین به نحوی موثر و مثمر، این کتابچه در تمامی مراکز تصمیم‌گیری در حوزه اقتصادی استان‌های همجوار توزیع و پشتیبانی خواهد شد. همچنین اطلاعات این کاتالوگ عیناً و البته با امکان به‌روز شدن بر روی سایت انجمن مدیران صنایع برای معرفی دائمی شرکتها قرار خواهد گرفت.

دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر در پاسخ به این سوال که چه شرکت هایی و در چه زمینه هایی می توانند در این کاتالوگ تبلیغاتی قرار گیرند ادامه داد: 

این فضای تبلیغاتی به این شرح توزیع خواهد شد:

1- 60 صفحه برای 60 شرکت تولید کالا و محصولات صنعتی.

2- 10 صفحه برای 10 شرکت ساختمانی و مشاوره فنی و مهندسی.

3- 10 صفحه برای 10 شرکت خدمات عمومی (حمل و نقل، طب کار، تامین کالا، نیروی انسانی و غذا ...).

4- 5 صفحه برای شرکت یا بنگاه تجاری و خدمات بازرگانی بین‌المللی.

5- 5 صفحه برای 5 شرکت کشاورزی و پرورش ماهی، میگو، دام و طیور.

6- 10 صفحه برای واحدهای تحقیقاتی، دانش‌بنیان، دفتر برگزیده ارتباط صنعت و دانشگاه، شرکت‌های آموزشی و مشاوره‌ای.

خضر خلیلی با بیان این‌که کلیه اطلاعات و شماره تلفن‌های ضروری اقتصادی استان نیز در این کتابچه منعکس خواهد شد، در خصوص زمانبندی اجرای این پروژه نیز گفت: با توجه به فوریت چاپ و انتشار این مجموعه اطلاعات و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، این دفترچه حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه چاپ خواهد شد. بنابراین از تاریخ جمعه 5/6/94 حداکثر به مدت 2 هفته (پایان وقت اداری روز پنجشنبه 19/ 6/94 )، زمان برای ارسال اطلاعات و تصاویر و لوگوی شرکت‌ها در نظر گرفته شده است که اکیداً از همکاران درخواست داریم، حداکثر تا سقف تاریخ تعیین شده نسبت به تکمیل فرم و ارسال اطلاعات و تصاویر اقدام نمایند.

وی با تاکید بر این‌که  با توجه به رزرو ساعت چاپ، این تاریخ تمدید نخواهد شد و دفترچه با هر کیفیت و شکل در تاریخ ذکر شده چاپ خواهد شد، تصریح کرد: فرمت طراحی تمامی صفحات یکسان است و شرکت‌ها براساس نوع فعالیت و به ترتیب حروف الفبا در کتاب قرار خواهند گرفت. هیچ صفحه ویژه‌ای نداریم و هزینه برای همه شرکت‌ها و همه صفحات یکسان خواهد بود. (اعضاء انجمن مدیران صنایع هر صفحه 400 هزار تومان و همکاران غیرعضو 600 هزار تومان).

خلیلی با بیان این‌که این کتابچه عمدتاً کارکرد بازاریابی دارد، افزود: از همکاران خواهشمندیم صرفاً آنچه مربوط به خرید و فروش و امور بازرگانی واحد تحت مدیریت آنهاست را به صورت دقیق اعلام نمایند، نه کمتر و نه بیشتر و از آنجا که این کتابچه گزارش دولتی به مافوق نیست و تاثیری در حل و فصل مشکلات بانکی، سهمیه‌ها و ... ندارد اکیداً تلاش خواهیم کرد که آماری واقعی و عملیاتی منتشر شود و چنانچه در هر مرحله از کار، خلاف حقیقت و صداقتی معلوم شود، بدون رودربایستی و تعارف اقدام به حذف آن شرکت از کاتالوگ خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: همکارانی که علاقمند به چاپ مشخصات شرکت شان در این کاتالوگ تبلیغاتی هستند می توانند فرم مربوط به این موضوع را تکمیل و در اسرع وقت به دفتر انجمن مدیران صنایع، واقع در میدان باغ زهرا، ساختمان مبارک، طبقه پنجم، منعکس نمایندد یا به شماره 07733531476 فکس و یا به آدرس ایمیل buamsiran@gmail.com  ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار