تابناک-با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی ظرفیت تولید آب مجتمع ۲۰ روستایی سورک شهرستان جاسک با هدف تامین نیاز آبی شرب مردم در آستانه تابستان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 12 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب مورد نیاز مجتمع سورک تا پیش از این از سه حلقه چاه تامین می‌شد که با اضافه شدن چاه جدید ظرفیت تولید ۱۴ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

عبدالحمید حمزه پور افزود: چاه شماره چهار سورک با عمق ۳۹ متر به صورت دستی و با قالب بندی بتنی حفر شده که برای تجهیز آن اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی از اجرای خط انتقال آب در حد فاصل چاه شماره سه تا چهار به طول ۵۰۰ متر خبر داد و گفت: با وارد مدار شدن چاه شماره ۴ جمعیتی بیش از چهار هزار نفر از ظرفیت ایجاد شده بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه تامین نیاز آبی روستا‌ها به عنوان یکی از ضرورت‌های به عنوان کار جهادی در دولت مردمی در دستورکار آبفا قرار گرفته است، افزود: آبفا تمام توان خود را به کار گرفته تا روستاییان هرمزگان از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

حمزه پور گفت: هم اکنون در بیشتر شهرستان‌ها طرح‌های فعال آبرسانی وجود دارد که با وارد مدار شدن آن‌ها زمینه تامین آب پایدار روستا‌ها را فراهم می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار