سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر خبرداد:
سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر گفت: به دلیل مشکلات مالی شدید، تمرین این تیم تعطیل شد و بازیکنان غیربومی آن به شهرهای خود مسافرت کردند.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 03 October 2015
تابناک بوشهر: نرگس احمدی  افزود: با توجه به حضور تیم دلوار کشتی در لیگ برتر تاکنون تلاش زیادی برای حفظ سهمیه استان بوشهر در لیگ داشتیم ولی بار زیاد مشکلات مالی باعث شد تا تمرین های خود را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: در حالی فعالیت های تیم دلوار کشتی متوقف شد که جمعه این هفته باید در برابر نماینده گرگان صف آرایی می کرد.

احمدی یادآورشد: در روزهای اخیر کار به جایی رسیده بود که امکان تامین تغذیه بازیکنان را نداشتیم و همین امر سبب تعطیلی تمرین تیم شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر گفت: مسئولان این استان به دلیل اینکه این تیم بخش خصوصی است از آن حمایت نمی کنند و مدیریت تیم نیز از کمک مالی به این تیم سر باز زده است.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی زیاد امسال باعث انتقال بازیکنان فصل پیش آن، به تیم های دیگر شد اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان سال گذشته تیم دلوار کشتی با رفتن به تیم آینده سازان میهن اصفهان آن را بعنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کرده اند.

احمدی یادآور شد: سرجمع هزینه قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم دلوار کشتی برای این فصل یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی با اشاره به این که تیم دلوار کشتی تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر در فوتبال بانوان است، افزود: از سال 86 تاکنون سرمربی این تیم هستم و همواره این تیم از مدعیان اصلی قهرمانی بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار