تابنا‌ک-اولین دوره آزمون تعیین شایستگی آزمونگران در هرمزگان برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 28 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری اولین دوره آزمون تعیین شایستگی آزمونگران عملی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در هرمزگان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این آزمون همزمان با کل کشور در سطح مراکز استان جمعه ششم خرداد 1401 برگزار گردید.

رضا علیزاده اظهارداشت: تعیین صلاحت حرفه ای شایستگی آزمونگر، از مربیان و کارشناسان مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد استان در سطح شهرستانهای بندرعباس ،میناب ،جاسک ،قشم ،بندر لنگه و بستک با حضور تعداد 111 نفر از متقاضیان بصورت الکترونیکی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد 159 نفر ثبت نام کننده و 79 نفر موفق به قبولی در آزمون مذکور شدند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان کرد : آزمون شایستگی آزمونگر یکی از الزامات برنامه های سال جاری برای متقاضیان همکاری در آزمونهای عملی است که طی برنامه ریزی سازمانی مقرر است در چند دوره در طول سال نیز اجرایی و برگزار گردد.

وی در پایان در خصوص دلیل برگزاری این آزمون گفت : سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای استفاده از ظرفیت بازار کار و کیفیت بخشی به آزمونهای مهارتی نسبت به برگزاری این آزمون اقدام نموده و دارا بودن گواهینامه مهارتی مذکور شرط اصلی برای تعیین صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان فعالیت در این حوزه و صدور کارت آزمونگر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار