استاندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه انس جامعه با قرآن راه را برای تحقق جامعه ای اخلاق مدار و به دور از معضلات هموار می کند، گفت: مردم را ولی نعمت خود می دانیم و با رفتن مدیران خسته و واگذاری پست خود به مدیران فعال، پرتلاش و کاری مشکلی ندارم.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 13 April 2022

بهمن امیری مقدم در حاشیه محفل انس با قرآن و مراسم تجلیل از حاج وحید نظریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امروز اگر به دنبال جامعه ای موفق، اخلاق مدار و به دور از معضلات هستیم، باید با قرآن انس بگیریم.

وی افزود: کرمانشاه از حیث قرآن همواره قاریان برجسته ای تحویل کشور داده است باید مقدمات انس با قرآن برای خانواده ها و دستگاه های اجرایی فراهم شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه در خصوص خدمتگزاری مدیران به مردم شریف کرمانشاه، گفت: مسئولین خادم مردم هستند و باید به مردم خدمت کنند، این خدمت باید بی منت بوده و باقیات و صالحات برای خود ما باشد، مسئولیت امانتی است که به ما سپردند و باید از آن به درستی نگهداری کنیم و به درستی به صاحبین آن تحویل دهیم و امروز صاحبین اصلی منصب های ما مردم هستند، مردمی که خداوند آن ها را ولی نعمت ما قرار داده ما امروز باید خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانند، افزود: تعدادی از مدیران ما به این موضوع کم توجه هستند و احساس خستگی می کنند.

استاندار کرمانشاه با هشدار به مدیران کم کار و منفعل، گفت: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان احساس خستگی می‌کنند که بنده با رفتن آنها و واگذاری پست خود به مدیران فعال، پرتلاش و کاری مشکلی ندارم و با یاری خداوند افرادی را جایگزین می کنیم که خدمتگزار مردم، جهادی و پاکدست باشند و فضای کاری ایجاد می کنند مورد رضایت خداوند و مردم خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار