تابناک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی و امدادرسانی به یک هزارو ۷۲۵ حادثه دیده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 04 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ، مختار سلحشور با اشاره به پوشش ۸۳ حادثه در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی توسط امدادگران گفت: این طرح با مشارکت ۳۱۱ نفر از نیروهای عملیاتی در قالب ۱۰۸ تیم اجرا و به یک هزارو ۷۵۲ نفر حادثه دیده در محورهای مواصلاتی و درون شهری استان خدمات امدادی ارائه شد.

وی اظهار کرد: در طول اجرای این طرح به ۲۴۴ مصدوم خدمات ارائه شد که از این میان ۵۸ نفر رابا درمان سرپایی و ۶۸ مصدوم را با انتقال به مراکز درمانی یاری رساندند.

سلحشور خاطرنشان کرد: نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در طول ایام سفرهای نوروزی در ۱۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری (ثابت) و ۷ پایگاه موقت (سیار) مشغول خدمات رسانی به مسافرین نوروزی بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اظهار کرد: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور تا ۱۳ فروردین در هرمزگان اجرا شد ۱۱۹ نفر از اعضای جوانان داوطلب به ۲۴ هزارو ۲۳۹ نفر از مسافرین و مهمانان نوروزی خدمات ارائه کردند.

سلحشور گفت: این خدمات شامل؛ بهره مندی بیش از ۲۱ هزارنفر از مسافرین به مناطق ایمن، فرهنگی و گردشگری ،۱۳۹۷ نفر از آموزش‌های مهارتی و خدمات امداد و کمک‌های اولیه تیم‌های سحاب، دعوت از ۵۳۷۰ نفر به پویش چلچراغ و یادواره رفیق خوشبخت ما و بهره مندی ۷ هزار کودک از فضاهای دوستدار کودک بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان برپایی خیمه‌های نماز از دیگر خدمات ارائه شده در طرح دانست و افزود: دعوت به مشارکت بیش از ۸۲۰۰ نفر از مراجعین به پویش بهرفت از دیگر اقدامات این طرح است.

وی با اشاره به فعالیت ۵ پست‌های ثابت در شهرستان‌های سیریک، بندرعباس، پارسیان، قشم و زیارت پیرچوگان در رودان یادآور شد: ۵ گروه سحاب نیز به صورت سیار در شهرستان‌های حاجی آباد، قشم، جاسک، رودان و سیریک نیز مشارکت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار