معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از آیین گشایش جشـنواره فیلم فجر در چهاردهم بهمن ماه جاری در شیراز مهد فرهنگ، ادب و هنر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 29 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از آیین گشایش جشـنواره فیلم فجر در چهاردهم بهمن ماه جاری در شیراز مهد فرهنگ، ادب و هنر خبر داد.

بهروز مرامی گفت: این جشنواره در صورتیکه شرایط مساعد باشد بر اساس اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا و در نظر گرفتن اصول بهداشتی در تهران و بطور همزمان در همه مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که جزئیات برنامه ها، اسامی فیلم‌ها و تعداد آن‌ها در نشست خبری ویژه جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

او با اعلام اینکه، آیین گشایش و افتتاح جشنواره فیلم فجر شیراز با نمایش اثر سینمایی ۲۸۸۸ است که به ماجرای یک قهرمان شیرازی می‌پردازد، گفت: شروع نمایش مردمی فیلم‌ها نیز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به میزبانی سینما سعدی و مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب خواهد بود.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس در پایان افزود: دریافت بلیط از ۱۳ بهمن ماه آغاز که در این تاریخ سایت مربوطه برای فروش باز می‌شود و علاقه‌مندان هنر هفتم می‌توانند برای خرید مراجعه و فیلم‌ها و سانس‌های مورد نظرشان را بصورت اینترنتی انتخاب کنند.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار