استاندار هرمزگان :
تابناک- استاندار هرمزگان از تامین و توزیع تعداد زیادی تبلت جهت استفاده کودکان و دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار استان با مشارکت وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 20 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان ، مهدی دوستی شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه و شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: آموزش امری تک بعدی نیست بلکه امری دارای جامعیت‌های فراوان است که تمام اقشار جامعه از جمله کسانی که دارای محدودیت و کودکان استثنایی هستند را نیز در بر می‌گیرد از این رو در برنامه‌ریزی باید وضعیت همه آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: در نشست شورای آموزش و پرورش تصمیمات بسیار خوبی گرفته شده و در زمینه تامین نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مربوط به آموزش و پرورش استثنائی برنامه‌هایی ارائه و اهدافی ترسیم که امیدواریم در زمان‌بندی مناسب به اهداف آنها دست پیدا کنیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: یکی از کمبودهایی که در استان برای تحصیل و آموزش وجود دارد کمبود تبلت برای دانش‌آموزان است که مقرر شد با مشارکت آموزش و پرورش تعداد زیادی تبلت بین دانش‌آموزان کم برخوردار توزیع شود.

 

دوستی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما در استان هرمزگان در بحث آموزش و پرورش است بر همین اساس دوره‌هایی نیز برای ارتقای سطح کیفی و دانشی معلمان استان در استانداری با استفاده از اساتید مطرح کشوری و استانی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه داریم با برنامه‌ریزی‌های مدون رتبه استان هرمزگان را در کنکور افزایش دهیم و از این طریق زمینه برای حضور فرزندان هرمزگانی در دانشگاه‌‌های مطرح و مراکز عالی علمی ایجاد شود.

دوره‌های آموزشی ارتقای توانمندی دبیران متوسطه استان هرمزگان با دستور و تاکید مهدى دوستی استاندار هرمزگان جهت تقویت و افزایش سطح علمی برای تدریس مباحث توسط دبیران متوسطه به دانش‌آموزان استان، در محل سالن جلسات استانداری هرمزگان از همین هفته آغاز شده و با توجه به تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر اینکه افزایش سطح علمی دانش‌آموزان استان و ارتقای جایگاه آنان در کنکور سراسری نیازمند افزایش دانش دبیران است، این دوره‌های آموزشى در راستای اجرای برنامه ویژه افزایش موفقیت دانش‌آموزان استان هرمزگان در کنکور سراسری آغاز شده و ادامه خواهد داشت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار