رئیس جامعه روحانیت شیراز گفت: برگزاری مراسم یادبود مرحوم سعدی بسیار وضعیت ناگواری بود، هنگامی یک مرد با چند زن شعر می خوانند، انتظاری از این مراسم نیست.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 29 October 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه: آیت الله سید علی اصغر دستغیب، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات ساختمان شهید قدوسی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب مسئول جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد، شاهد تحول مطلوبی در این عرصه باشیم.

وی در خصوص مسائل فرهنگی شهر شیراز افزود: برگزاری مراسم یادبود مرحوم سعدی بسیار وضعیت ناگواری بود، هنگامی یک مرد با چند زن شعر می خوانند، انتظاری از این مراسم نیست. ای کاش شعر سعدی را هم می خواندند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام مرتضی جاوید مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز با اشاره به اینکه باید رویکرد جدیدی را با توجه به اقتضائات جامعه داشته باشیم، اظهار کرد: باید با انسجام و وحدت رویه فعالیت ها را دنبال کرد.

همچنین حجت الاسلام محمود یارمحمودی، عضو جامعه روحانیت شیراز نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم این است که هرچه زودتر وزیر آموزش و پرورش تعیین شود.

حجت الاسلام علوی نیز در خصوص بحث مساجد اظهار کرد: باید در خصوص مساجد نگرش ویژه ای وجود داشته باشد به خصوص در عرصه فضای مجازی باید فعالیت ویژه ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار