درخشش هنرمندان استان در هنرواره ملی " روایت جهاد"

آیین اختتامیه هنرواره ملی "روایت جهاد"با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، عصر روز دوشنبه 14 تیر ماه در تالار سوره مهرحوزه هنری در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 06 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول روابط عمومی حوزه هنری گفت: فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.
مصطفی فرخیانی افزود: از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند که به تفکیک در بخش شعر و داستان ۴۷۹ اثر، بخش تجسمی ۳ هزار ۶۵۹ اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری ۱۱۹ اثر، در بخش موسیقی ۱۰۶ اثر و در بخش هنرهای تصویری ۴۲۱ اثر مورد داوری قرار گرفت.
فرخیانی با اشاره به درخشش هنرمندان هم استانی، تصریح کرد:  در بخش داستان، سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد برای اثر «صدای باد» با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد.
وی افزود : امین بالین پرست دیگر هنرمند هم استانی برای اثر «پروانه‌های سفید باغی» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اظهار کرد: در بخش "کلیپ" نیز حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم این هنر واره را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار