استقبال مردم و مسئولان از پیروج

علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در فرودگاه یاسوج مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ 14 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک۲۰۲۴ «این هدیه نقره‌ای را به شهدا که پلاکشان مدالشان شد، تقدیم می‌کنم.»
علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک۲۰۲۴ پاریس در فرودگاه یاسوج مورد استقبال گرم مردمی، خانواده، معاون سیاسی امنیتی، معاون عمرانی استانداری، دیگر مسئولان کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در این مراسم ضمن تبریک به علی پیروج از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد و گفت: مردم هم در شب مسابقه با حضور در منزل پدری این قهرمان و هم امروز در استقبال باشکوه در فرودگاه یاسوج سنگ تمام گذاشتند.
سیدجواد هاشمی بیان کرد با توجه به پتانسیل و استعدادی که فرزندان استان دارند امیدوار به کسب مدال‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.
وی بیان کرد: مراسم باشکوهی برای تجلیل از این قهرمان ارزنده هم‌استانی برگزار و در همان جلسه تقدیر ویژه‌ای از علی پیروج می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم گفت از اینکه یک جوان هم‌استانی پرچم مقدس ایران را در سطح بین‌المللی به اهتزار درآورد جای خوشحالی دارد.
علی‌محمد روستا افزود: در حد توان و بضاعت از این جوان حمایت می‌کنیم و امیدواریم تجهیزات بیشتری در اختیار این ورزشکار قرار داده شود.
 علی پیروج هم با بیان اینکه امیدوار بودم مدال نقره پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ را به طلای پاریس تبدیل کنم، گفت: همه تلاشم را در این مسابقات انجام دادم و سهم من مدال نقره شد که «این هدیه نقره‌ای را به شهدا که پلاکشان مدالشان شد، تقدیم می‌کنم».

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار