قدردانی از هنرمندان صنایع‌دستی خمین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت:هنرمندان صنایع‌دستی خمین به مناسبت هفته صنایع‌دستی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۷۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 14 June 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، علی مشهدی افزود: مراسم تجلیل از هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان خمین با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، بخشدار کمره، نماینده بنیاد برکت، مدیر مجموعه تاریخی بیت حضرت امام و جمع کثیری از هنرمندان شهرستان خمین در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین یادآورشد: در این مراسم که بسیج هنرمندان شهرستان با مشارکت بیت حضرت امام (ره) و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تدارک دیدند، نظری نماینده خمین در مجلس در خصوص پتانسیل صنایع‌دستی در رسیدن به یک توسعه پایدار و ایجاد اشتغال مواردی را بیان کرد.
او گفت: چند تن از هنرمندان به نمایندگی از دیگر هنرمندان مسایل و مشکلات حوزه کاری خود که مهمترین آن بیمه هنرمندان بود را بیان کردند و در پایان مراسم با تقدیم گل و لوح تقدیر از هنرمندان تجلیل بعمل آمد، همچنین در حاشیه این مراسم تولیدات تعدادی از هنرمندان به نمایش گذاشته شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار