۲۹ عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی می‌شود

سرهنگ مهجوری گفت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و رونمایی از ۲۹ عنوان کتاب دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه اراک در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 16 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهر اراک برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و برنامه‌های متنوعی را در این ایام خواهیم داشت، ۷۰۰ مراسم در قالب ۶۱ عنوان برنامه برای این هفته تدارک دیده شده است.

وی گفت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، رونمایی از ۲۹ عنوان کتاب دفاع مقدس، رژه حماسی بسیجیان، تجلیل از شهدای زنده و همسران این عزیزان، برگزاری ۲۰ یادواره شهدای خانگی و ۷ یادواره محلی، بهشت گردی در گلزار شهدای اراک، عطرافشانی قبور شهدا، روایتگری دوران دفاع مقدس در سطح مدارس، پایگاه‌ها و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی، رزمایش کمک مومنانه، توزیع جهیزیه، اعزام ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم، افتتاح ۵ باب منزل محروم و افتتاح ۷ طرح‌ محرومیت‌زدایی بخشی از برنامه‌های اجرایی در اراک خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: دفاع مقدس منشوری از خوبی ها، حماسه ها و تلاش‌های ملت برای خودکفایی و خوداتکایی است که به کارگیری این فرهنگ در همه بخش‌ها در شرایط امروز موجب بارور شدن فرهنگ و غرور ملی و پیشرفت همه جانبه کشور خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار