دستگیری سه نفر ازاراذل و اوباش سابقه دار در ساوه / باقدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش، قاطعانه برخورد خواهد شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار و پلمب منزل آنان که به محلی برای تجمع اراذل و اوباش در این شهرستان تبدیل شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 02 June 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " علي اکبر عيسي آبادي"افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه ، در انجام تحقيقاتي یک باب منزل مسکونی را در یکی از محله هاي مسکونی شهرستان که به پاتوقی برای تجمع اراذل و اوباش معروف و سابقه دار و انجام اعمال مجرمانه آنان تبدیل شده بود را شناسایی كردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و در يك عمليات غافلگيرانه، سه نفر از اشرار و اراذل سابقه دار که با اعمال مجرمانه خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، دستگیر شدند و تعداد سه قبضه سلاح سرد از آنان كشف و این محل پس از اخذ دستور مقام قضائی پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: اين افرد که دارای سوابق متعدد شرارت، قمار، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند، با تكميل تحقيقات پليس به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ عیسی آبادی با تأكيد بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار