استاندار مرکزی:

مردم استان مرکزی مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب زدند

استاندار مرکزی طی پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم سرزمین آفتاب در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم این خطه مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب زدند.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴ 06 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه با صدور پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران گفت: مردم این خطه مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

در این پیام آمده است:۱۵ تیرماه بار دیگر مردم انقلابی، مؤمن و ولایتمدار استان مرکزی با حضور پُرشکوه و دندان‌شکن خود در صحنه آزمون مهمی دیگر، در حماسه جمهور نقش‌آفرین شدند و مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

دیروز، استان امامین انقلاب به مردم بصیر، هوشیار و موقعیت‌شناس و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه وفاداری به میراث گران بهای امام راحل را به نمایش گذاشت.

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مسئولیت‌شناسی و امانت‌داری دولت مردمی سیزدهم و حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در کمال امنیت و سلامت به پایان رسید، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور "آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی" و تبریک به منتخب ملت بزرگ ایران "دکتر مسعود پزشکیان"، امیدوارم با اتکا به منویات مقام معظم رهبری مسیر خدمت رئیس جمهور شهید با همدلی و هم‌افزایی دنبال و پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار