کشف ۵ کیلو گرم هروئین در ساوه /۲توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۵ کیلو گرم هروئین در بازرسی از خودروهای آنها در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 15 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری قابل توجهي مواد مخدر از سوی ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنها آغاز کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران ،سرانجام افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه در حال انتقال مواد مخدر به این شهرستان می باشند.
وی یادآورشد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه، به محل عبور خودروی حامل مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، خودروی مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵ کیلو گرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.
وی با تأکید بر ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معضل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار