سامانه فروش الکترونیکی بلیت موزه های استان مرکزی فعال شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:گردشگران و بازدیدکنندگان میراث فرهنگی می‌توانند بلیت موزه‌های استان را از این پس اینترنتی و الکترونیکی تهیه کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی مصطفی مرزبان افزود: ۱۲ موزه دولتی و خصوصی این استان به سامانه متمرکز فروش بلیت الکترونیکی مجهز شد.
وی یادآورشد: شرایط فروش الکترونیک بلیت ۱۲ موزه زیر نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در سامانه «تفریحاتی» مهیا شد و گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی می‌توانند قبل از بازدید از موزه‌ها، با مراجعه به سایت www.bilit.tafrihati.com بلیت بخرند و در زمان مراجعه با نشان دادن رسید خرید و تایید بارکد از موزه های استان بازدید کنند.
او گفت: یکی از مشکلات بازدیدکنندگان به ویژه در ایام اوج سفرها، تهیه بلیت مجموعه مورد نظر بود و سامانه فروش اینترنتی، فرایند خرید بلیت کاغذی از باجه‌های فروش بلیت در موزه‌ها را به طور کامل به صورت الکترونیکی تبدیل می‌کند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود:
باجه های الکترونیکی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی در موزه‌های استان راه‌اندازی شده است.
او با بیان اینکه فروش الکترونیکی بلیت در دوران کرونا یکی از راهکارهای پیشگیری از شیوع این ویروس است گفت : گردشگران می‌توانند برای خرید الکترونیکی بلیط به نشانی اعلام شده مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار