برگزاری انتخابات شورای اصلاح طلبان مازندران+اسامی منتخبان

با انجام انتخابات و تهیه لیست اصلاح‏طلبان شهرهای مختلف مازندران در روزها وماه‎های گذشته، انتخابات داخلی شورای اصلاح‎طلبان مازندران دیشب در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، اصلاح‎طلبان مازندران که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم فرصتی برای ساماندهی خود و خروج از رکود چند ساله یافته‎اند این روزها سخت به دنبال تهیه لیست‎های شهرستانی و استانی و سراسری با هدف حضور قویتر در انتخابات پیش‎رو هستند، اما برخی اوقات مانند اتفاقی که در بهشهر افتاد برخی از اصلاح‎طلب در یک شب نشینی خودمانی بدون برگزاری انتخابات داخلی یک لیست از شورای اصلاح‎طلبان این شهر متشکل از نام‎های خود تهیه کرده‏ و به این شورا در استان داده‎اند که البته این اقدام واکنش‎هایی را به دنبال داشته است تا جایی که برخی این لیست را مردود و برخی خواستار انجام انتخابات دموکراتیک در بین اصلاح‎طلبان بهشهر شده‎اند.
با انجام انتخابات و تهیه لیست اصلاح‏طلبان شهرهای مختلف مازندران در روزها وماه‎های گذشته، انتخابات داخلی شورای اصلاح‎طلبان مازندران دیشب در ساری برگزار شد و نهایتا علی اسدی فرماندار اسبق ساری با کسب 20 رای در رقابت با علی قلی تبار که 19 رای کسب کرده بود رئیس شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد، جواد حق‏نظر با کسب 28 رای نایب رئیس اول و جعفر قمی با 23 رای نایب رئیس دوم این شورا شدند.
همچنین احمد سرخ‎بر با 28 رای دبیر و سخنگوی شورا،علی ادیبی با 27 رای منشی اول و عباسعلی معافی با 21 رای منشی دوم، محمدامیر عادلانی با 21 رای مسئول امور شهرستان‏ها و محمد نورانی بدون رقیب به عنوان مسئول امور تشکیلات شورای اصلاح‏طلبان استان مازندران انتخاب شدند.
انتخابات شورای اصلاح‎طلبان مازندران در ماه‎های گذشته با حواشی جالب هم همراه بود و باید دید اقدامات بعدی این شورا در استان چه خواهد بود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
جناب هیات ریسه محترم و جناب علی اسدی ریس شورای استان لطفا در خصوص منتخبین بهشهر تحقیق نمایید در آنجا بالای ۷۵ درصد مردم اصلاح طلب هستند ولیکن ۱۱ نفر رفتند و در اتاقی در بسته نشستند و یکدیگر را بعنوان ریس انتخاب کردند خواهشمند است این قضیه را پیگیری کنید حق ما ضایع شد .
جناب .......جنابعالی که الان در بهشهر نمی توانی حق خودت و ما را بستانی چگونه فردا در تهران می خواهی حق مردم بهشهر را دریابی ؟؟؟؟
انفعال چقدر ؟؟؟
ترس چقدر ؟؟؟
بی تدبیری چقدر ؟؟؟
سکوت چقدر ؟؟؟
و .... ؟؟؟
منتظرت هستیم اگر کاری نکردی منتظرمان نباش .
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار