فرماندار ساری خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی به پرونده نیروگاه زباله‌سوز شد

گروه استان‌ها - فرماندار ساری با تاکید بر ضرورت معرفی بانیان طولانی شدن فرآیند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری، خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی و قضایی به پرونده زباله‌سوز مرکز استان و بررسی قرارداد این طرح بزرگ حوزه پسماند استان شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ 24 September 2024
به گزارش تابناک مازندران به نقل از ایرنا، محمدعلی نوبخت امروز -سه‌شنبه- در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری اظهار کرد: با وجود تخصیص بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای تکمیل این پروژه همچنان طرح نیمه‌کاره مانده و به بهره‌برداری نرسیده است.
وی افزود: در مسیر اجرای قانون و حفظ منافع مردم و بیت‌المال با احدی تعارف نداریم و درخواست می‌کنیم که با توجه به طولانی شدن این پروژه و اهمیت آن دستگاه‌های نظارتی و قضایی به موضوع و قرارداد زباله‌سوز ساری ورود کرده و بانیان وضع موجود را به مردم معرفی کنند.
نماینده عالی دولت در مرکز مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که روزانه حدود ۳۰۰ تن زباله در ساری تولید می‌شود، اجرا و راه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز باید با دغدغه و شتاب بیشتری انجام شود.
نوبخت تصریح کرد: بنا بر دستور استاندار محترم نسبت به تعیین تکلیف نهایی این پروژه، با ارائه زمان‌بندی دقیق از جانب سرمایه‌گذار و پیمانکاران به منظور بررسی اقدامات و فعالیت‌های آنان گام برمی‌داریم.
وی تکمیل نیروگاه ۴۵۰ تنی زباله‌سوز ساری را یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی زیست‌محیطی در مازندران برشمرد و گفت: بی‌شک از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود و ظرفیت نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل نهایی این نیروگاه به شکل مطلوب استفاده خواهیم کرد و بر روند اجرای آن را به صورت میدانی نظارت خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار