سفر علی‌اکبر ناطق نوری به تبریز

مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه یازدهم اسفند در تالار مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹ 28 February 2015

دکترسعید شبستری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی از سفر مشاور، رئیس‌دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان خبر داد.

و ی اظهار داشت: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه یازدهم اسفند در تالار مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور 470 نفر از نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم از ششم اسفند در تبریز آغاز شده و تا یازدهم اسفند ادامه دارد، افزود: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم روز دوشنبه یازدهم اسفند با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه و سخنرانی در این مسابقات برگزار می‌شود.

شبستری خیابانی، خاطرنشان کرد: شورای اداری استان آذربایجان شرقی نیز در روز دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دیدار با آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع اهل بیت(ع) و همچنین نشست با تعدادی از طلاب و روحانیت معظم استان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری به استان است.

وی گفت: با حضور رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چندین پروژه عمرانی نیز در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

این گزارش حاکی است، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز از ششم اسفند با حضور 470 نخبه قرآنی در حال برگزاری است که از این تعداد 250 شرکت کننده برادر و 220 شرکت کننده خواهر هستند که پس از انجام یک هزار و 920 مسابقه در 381 شهرستان و 280 مسابقه استانی در 31 استان به این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار