اختصاص ۱۲۰۰میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری سرچشمه محلات

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از اختصاص ۱۲۰۰ میلیون ریال برای تکمیل زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری و پارک سرچشمه محلات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 06 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: این اعتبار برای ساخت مسیر دسترسی و محوطه سازی تامین و از محل اعتبارات ملی اختصاص یافت.
مرزبان یادآورشد: بوستان سرچشمه محلات كه در سال هاي اخير به دليل حضور گسترده گردشگران دچار صدماتي شده بود، تا پايان سال جاري ساماندهي و بهسازي مي شود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: در سال های گذشته مبلغ ۱۳ میلیارد ریال در راستای احداث راه دسترسی، سرویس بهداشتی و محوطه سازی برای بهبود و اجرای زیر ساختهای گردشگری این منطقه هزینه شده است.
مرزبان افزود: منطقه نمونه گردشگری سرچشمه محلات دارای مطالعات امکان سنجی، طرح جامع و طرح تفضیلی مصوب است، مشاور این پروژه انتخاب شده و سرمایه گذار مادر پروژه هم شهرداری محلات است.
او گفت: عملیات اجرایی این پروژه در روزهای اخیر آغاز شد و تا پايان سال مورد بهره برداري قرار مي گيرد تا مسافران و گردشگران بتوانند از اين مكان به عنوان مکان تفریحی گردشگری استفاده كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار