ایجاد نظام یکپارچه مطالعاتی در شهرکرج

کد خبر: ۸۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 01 September 2015

-معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج از ایجاد نظام یکپارچه مطالعاتی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهروز آقا محمدی روزسه شنبه در نشست با رییس پژوهش های شورای اسلامی شهرکرج اظهار داشت:در سازمان تفصیلی جدید شهرداری کرج با تنزل مدیریت پژوهش های شهرداری به اداره و تغییر رویکرد آن به عنوان رابط مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر می تواند زمینه ساز تحقق یکپارچه سازی نظام مطالعاتی مدیریت شهری کرج باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج افزود: در حال اصلاح ساختار اداری شهرداری و انطباق پست های سازمانی با افراد شاغل در همان جایگاه هستیم .

وی با تشریح فعالیت های معاونت برنامه ریزی خاطر نشان کرد: همکاری های دوجانبه این معاونت با مرکز پژوهش ها شورای اسلامی شهر تسهیل و تسریع خواهد شد.

معاون شهردار کرج با اشاره به اهمیت ایفای نقش حرفه ای مطالعه خواستار استفاده از ظرفیت بالای منابع غنی انسانی شهرداری شد و بر ضرورت تعامل دوسویه و مشارکت فعالان حوزه اجرا و مدیران با برنامه های پژوهشی تاکید کرد.

***تبیین نگاه علمی به اداره شهر ضروری است

رئیس مرکز پژوهش ومطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج نیز دراین نشست ضمن قدردانی از حمایت های ویژه شهردار کرج تبیین نگاه علمی به اداره شهر را ضروری دانست و خاطر نشان کرد:مرکز پژوهش و مطالعات راهبری شورای اسلامی شهر با تدوین یک برنامه راهبردی به دنبال ایفای نقش موثر و حرفه ای در حل مسائل مدیریت شهری است.

مجید کاویانی افزود: از طریق مدیریت یکپارچه تمامی فرایندهای مطالعاتی مدیریت شهری ضمن ثبت و ضبظ تحقیقات انجام شده با تهیه گزارش های مدیریتی برای اعضای محترم شورا زمینه های کاربردی شدن پژوهش فراهم خواهد شد.

این عضو شورا استفاده از ظرفیت علمی بدست آمده و انتقال تجربیات کلانشهر ها در حوزه های مختلف را ضروری دانست و خاطر نشان کرد یکی از اولویت ها ی و ماموریت های این مرکز موضوع مدیریت دانش و انتقال تجربه بومی در اداره شهرهاست.

وی یادآور شد: بسترهای لازم برای فعالیت مرکز فراهم شده است و این مجموعه با تهیه گزارش های تخصصی برای اعضای محترم شورا می تواند کمک حال مدیران اجرایی و تصمیم گیران باشد.

کاویانی افزود:پتانسیل خرد سازمانی با تهیه یک بانک اطلاعاتی از افراد باتجربه و کارشناسان خبره مجموعه شهرداری کرج جمع آوری شده است .

این مسوول گفت: در کنار استفاده از ظرفیت های داخلی با توجه به تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه ها و مراکز علمی از مشارکت و ظرفیت بالای نخبگان شهر نیز استفاده خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی آموزشی را مهم ارزیابی کرد و از حوزه معائنت برنامه ریزی خواست تا زمینه های فعالیت های آموزشی را فراهم کند.

در این جلسه برزو سلیمانی مدیر پژوهش های شهرداری کرج نیز گزارشی از نحوه فعالیت ها و شیوه هماهنگی با مرکز پژوهش ها ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار