نماینده ولی فقیه در البرز:

اضمحلال دشمنان به زودی دیده خواهد شد/هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته است

گروه استان‌‌ها- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان بیش از ۴۰ سال است تلاش می‌کنند که عقب نشینی مردم ایران دیده شود، اما به فضل الهی آنچه به زودی دیده خواهد شد، اضمحلال خودشان است.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 04 October 2024

به گزارش تابناک البرز، سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه 13 مهر، پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات و شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی را موجب شادی و خوشحالی ملت های مظلوم منطقه اعلام کرد و گفت: پاسخ ایران به اسرائیل روح تازه ای به مستضعفان جهان داد و موجب دلگرمی محور مقاومت و وکودکان و بزرگسالان فلسطین شد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه باید از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد، گفت: صهیونیست ها بدانند اگر به اقدامات شیطانی خود ادامه بدهند با پاسخ سنگین تر و خسارات بیشتری از سوی رزمندگان اسلام مواجه خواهند شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به گفته نخست وزیر جنایتکار اسرائیل که ایران اسلامی را محور شرارت نامیده بود، تاکید کرد: محور شرارت وی و ارباب های پلیدش هستند که دستانشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است.

 

امروز جمعیت عظیم نمازگزار در سراسر ایران اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله که نقش موثری در محور مقاومت جهان اسلام داشت و سایر فرماندهان مقاومت گفت: این شخصیت بزرگوار فردی عالم، فرمانده و صادق بود و امیدواریم اولین اثر این خون پاک محو اسراییل باشد. هر چند غم از دست دادن این سید گرانقدر به راحتی جبران نمی شود اما طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب غم از دست دادن رهبر مقاومت باعث حرکت مصمم تر ما در مسیر مقاومت خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب بار دیگر به میدان آمد تا به جهان بفهماند پای اعتقادات خود ایستاده، افزود: امروز جمعیت عظیم نمازگزار در تهران و سراسر ایران، اقتدار نظام اسلامی و خفت و خواری دشمن را به نمایش گذاشتند. 

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن می خواهد با رعب و وحشت ما را وادار به سکوت کند، افزود: متاسفانه عده ای هم در داخل همراه شده اند، اما افراد هوشمند تحت تاثیر دشمن قرار نمی گیرند و وگوش به فرمانده می دهند.

 

راهبردهای اسرائیل همه از بین رفته است

وی با تاکید بر اینکه نباید ترسید و به وعده خدا که باید در مقابل دشمنان شجاعانه ایستاد تا برآنان پیروز شد تکیه کرد، افزود: بنای دشمنان نابودی اسلام است و باید با کسانی که دراین زمینه منفی عمل کرده و بین مردم ترس و ناامیدی ایجاد می کنند برخورد شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی شکسته است، گفت: امروز همه راهبردهای اسرائیل از بین رفته و به جایی رسیده که رژیم مصلح به سلاح های آمریکایی در برابر یک گروه کوچک فلسطینی شکست می خورد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه پاسخ ایران به اسرائیل قدرت نمایی جهانی بود تا به همه دنیا قدرت تهاجمی خود را نشان دهد، افزود: اهل فن این را فهمیدند و همانطور که پدافند اسراییل برای ساقط کردن موشک های کشورمان ناموفق بود در آینده دستاوردهای موشک های ایران بیشتر دیده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز همچنین با اشاره به هفته فراجا ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی و سربازان گمنام به دلیل تلاش هایی که در برقراری امنیت دارند گفت: گاهی این عزیزان با بی مهری مواجه می شوند اما همچنان خدمات رسانی دارند که این از اهمیت و ارزش کارشان کم نمی کند.

 

تاخیر در ابلاغ و اجرای قانون حجاب آفات دارد

وی با بیان اینکه در فعالیت های سایبری، صدورگذرنامه برای عتبات عالیات، مبارزه با قاچاقچیان اقدامات چشمگیری را شاهد بودیم افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز قدامات ارزنده ای دارند که از جمله آنها می توان به سرکوب و مقابله با داعش و فرقه های منحرف اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در پایان با اشاره به تصویب قانون عفاف و حجاب گفت: تاخیر در ابلاغ و اجرای این قانون آفات دارد بنابراین جبهه فرهنگی باید محکم تر و دغدغه مندتر عمل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار